Nieuws archief

40% van alle consumenten willen betekenisvolle merken maar de helft kan er geen één noemen.
Dat blijkt uit een onderzoek onder 21.000 duizend mensen uit 21 verschillende landen. Het gebrek aan sociale identiteit biedt een enorme kans voor merken om beter aan de wens van consumenten te voldoen door maatschappelijk bij te dragen. Geweldig nieuws voor merken en de maatschappij. Klik voor hele artikel.

Eneco ontwikkelt in Amsterdam fietspad dat zichzelf verlicht
Een fietspad dat zichzelf verlicht. Het bestaat. En wel in het Amsterdamse havengebied. De verlichting wordt ontstoken met ter plekke opgewekte zonne- en windenergie. Fietsers kunnen vanaf het voorjaar via een app het gewenste lichtniveau van de dimbare ledverlichting langs het fietspad bepalen. Klik voor hele artikel

Caissières Albert Heijn gaan welzijn oudere klanten in de gaten houden
AH-caissières in Den Haag gaan het wel en wee van oudere klanten in de gaten houden. Zo nodig grijpen ze in. Klik voor hele artikel.

Ceo’s lanceren platform voor ‘een beter Nederland’
Op initiatief van een aantal topbestuurders in het bedrijfsleven wordt vandaag in Rotterdam het platform NL2025 gelanceerd. Het wil ideeën vergaren en mensen bijeenbrengen voor “een beter Nederland”.  Klik hier voor het volledige persbericht.